13. september 2012


Dekorativ dekorasjon

13. September 2012


I dag fikk vi i oppgave å lage en
dekorasjon. Den skulle være rund og dekorativ.

Her er et bilde av blomstene og grøntmaterialene vi
kunne bruke.


Jeg startet først med å finne en rund form og oasis som
hadde ligget i vann.

Så satte jeg oasisen i formen. Etterpå valgte jeg ut
blomstene jeg ville bruke og fant grøntmaterial

Jeg begynte å dekorere med grøntmaterialet
helt nede slik at jeg fikk skjule formen som oasisen
sto oppi.


Etterpå satt jeg på to roser og ca en halv hortensia.
Pyntet med litt rognebær og et eple.
Så fyllet jeg "hullene" med grønt slik at jeg fikk
skjult oasisen.

Jeg avsluttet med å pynte med 2 steel.




Jeg syntes oppgaven var både kjekk, spennende og krevende
på samme tid. 

Var litt vanskelig og finne ut hvor jeg skulle sette de forskjellige
materialene, men det kom seg etterhvert. 

(oppdatering på navn på blomster og grøntmaterialer kommer)
- Hanne Vassbø

1 kommentar:

Ellie sa...

Du e flinke Hanne :D
Eg syns alle bukettene du har lagt e kjempefine :))
Katrine