28. april 2013

Transperang


Kvister på klosse

Læreren viste oss forskjellige skisser av forskjellige arbeider
vi kunne lage. Dette skulle være et transperangt arbeid.

Først båret jeg hull med en drill. Så satte jeg kobber stenger ned
i hullene (de ble festet med lim). Så klippet jeg opp pinner
i passende størrelse og begynte å "flette" dem.

Det var vell stort sett det jeg gjorde. Når jeg 
kom til toppen bøyde jeg stengene innover og festet dem
inntil "veggen" med ståltråd. Klossen malte jeg hvit.


Produksjon
Bildet er feil. Men det viser hvordan jeg gjorde det.


Resultat

Egenvurdering: 
Jeg ble fornøyd med arbeide. Hadde jeg hatt litt
bedre tid så kunne jeg laget den høyere. Men jeg reagerte
på pinnene med å klø, så var ikke like lett.


1 kommentar:

Gøril Vorland sa...

Flott presentert arbeidsprosess !! Og et flott arbeid du lagde !