27. oktober 2012


Hjerter

26. Oktober 2012


I dag på skolen laget jeg hjerter der jeg brukte forskjellige materialer.
Jeg hadde med aviser som jeg formet som dråper, jeg trengte to stykker av dem.
To avisblad på hver dråpe.



Etterpå tok vi ståltråd på hver av dem slik at avisene ikke skulle gå
fra hverandre.
Så bant vi dem sammen med ståltråd.



Og til slutt fant vi det materialet vi ville ha utpå, og formet det til et hjerte.
For å få materialet til å sitte på plass brukte vi enten ståltråd, tråd eller buljongtråd.
Vi kunne også bruke blomster og feste på.

Resultatet:



I begynnelsen syntes jeg det var vanskelig å få avisene til å 
forme seg slik jeg ville de skulle forme seg, men det gikk seg
til etter hvert.

Jeg syntes det var en kjekk oppgave, ulikt ifra det vi har gjort før.

Spennende oppgave som jeg kunne tenkt meg å gjøre igjen.

-Hanne

1 kommentar:

Serina :D sa...

Du er flink Hanne !