9. november 2012


Læring i system
8. og 9. November 2012


Både igår og idag har vi jobbet med et prosjekt
som skal bli vurdert. Det var både vanskelig og lærerikt, 
og det måtte litt jobbing og tenking til for å få det til.

Prosjektet gikk ut på at vi skulle lage en presangstasjon om
det vi har lært til nå i år. Etterpå skulle vi stille det ut i gangen. 

Jeg brukte paint og picasa 3 for og lage bildene.
Paint og picasa brukte jeg fordi jeg kjenner
programmene og da er det lettest, slik at
jeg kunne bruke mer tid på andre ting.
Så brukte jeg Internet og læreboka.

Hadde jeg hatt mer tid hadde jeg gått dypere inn
i det jeg har laget, skrevet meg og
laget en større presangstasjon. Men fikk ikke
nok tid til det.

Men er fornøyd med det jeg har fått til på den tiden vi hadde.


Her er resultatet:
(bildene blir større når du trykker på dem)












Har brukt egne bilder, laget bilder og hentet bilder fra Google.


- Hanne


Ingen kommentarer: