3. oktober 2012


Utplassert i blomsterbutikk

3. Oktober 2012


I dag var jeg utplassert i blomsterbutikk og fikk
egentlig helt fri oppgave. Fikk lage hva jeg ville.

Først ble det til at jeg laget to dekorasjoner
som gikk i hvitt.
Jeg begynte med å sette oasisen i potta, og deretter 
fortsette med å dekke oasisen med grønt materiell

Grønt materiell:
Leder
Salal
Eføy



Etter at jeg var ferdig med det grønne, satte jeg på 3 hvite roser, 
brudeslør og en sommerfugl. Og avsluttet med
en glisene ståltråd som gjorde en helhet i det.

Butikk pris: 249,-
Resultatet:






Etter at jeg hadde laget 2 dekorasjoner, laget jeg en helt enkel
bukett.
Jeg begynte med litt grønt materiell og satte blomstene i etter
hvert. Og avsluttet med enda mer grønt. MASSE GRØNT ! :D

Grønt materiell:
Salal
Leder

Blomster:
Oransje og hvite roser
Orkide

Butikk pris: 129,-





Det jeg har laget i dag :)



Jeg syntes det er kjempe kjekt og være utplassert der jeg er nå.
Er veldig lærerikt og interessant.

Kompetanse mål:

Lage ulike vareeksponeringen og utstillinger av blomsterfagene produkt

Gjøre rede for og kjenne igjen skader som skriver seg fra kulde, varme,
støyt, feilvanning og forebygge slike skader på blomster og planter.



- Hanne

1 kommentar:

Marianne Leiros sa...

Det var noen flotte oppsatser!!!