13. desember 2012

Hjerte
12. Desember 2012

I dag laget jeg hjerte. Hjertet laget jeg av ståltråd.
Jeg tok rett og slett en med ståltråd, rullet ståltråden av pinnen
slik at alt lå krøllete på gulvet.

Så samlet jeg alt i hendene mine og begynte å forme.
Jeg startet med å forme den lengste delen av hjertet helt nederst,
så jobbet jeg meg oppover.
Det var en ganske enkel oppgave syntes jeg.
 Og det gikk ganske fort å lage det. 

Når jeg hadde fått til hjerteformen, fant jeg 4 hvite stjerner, 2 glittertråder
og en bit av stangen med pynte bær (med glitter).

Litt av prosessen: 


Resultatet:



2 kommentarer:

Gøril Vorland sa...

Så flott layout du har fått, kjekt å se hvor bra du jobber med bloggen. Nydelig bilde du har brukt til header.

Dette kommer du til å få glede av senere.

Gøril


Blomstertua sa...

Kjempefint, Hanne og lekker "ny" blogg