11. januar 2013

Bukett med vinter som tema
I to uker har jeg jobbet meg frem til et produkt.
Vi fikk i oppgave å lage ett produkt med vinter som tema.
Jeg startet da med å lage en bruker på www.pintrest.com. Der samlet
jeg bilder for å få inspirasjon. Jeg laget to moodboard som var sammensatt av bilder
som jeg syntes minnet meg om vinter.
Der etter laget jeg skisser av buketter som jeg kunne tenkt meg å lage.


Og så begynte jeg å produsere. Produksjonen av produket  gikk greit syntes jeg. Jeg
startet med en rose, og fyllte på med pistasj, tok en ny rose, litt brudeslør, også
fortsatte jeg videre. Jeg passet på å snu buketten hele tiden, slik at den fikk en rund form.
Det var en ganske grei oppgave. Når jeg først kom meg i gang, gikk oppgaven
ganske greit. Det var gøy, og litt annerledes en hva vi har gjort tidligere.


Moodboard:



   

Skisser:  

   
            

Underveis:


Resultat:

   

   


3 kommentarer:

Blomstertua sa...

Så fin bukett du lagde og god planlegging!

Gøril Vorland sa...

Veldig bra innlegg Hanne.

Dette er en god arbidsprosess. Fra ide til ferdig produkt. Bra !

Susanne sa...

Flott arbeidsprosess!