12. februar 2013

Produksjon



Produksjon
8. februar 2013

I dag har vi produsert til salg. Det ble lagt mange fine produkter. 
Har tatt noen bilder under prosessen og av resultatet.

1
Produksjon:


1
Resultat:


Analyse av bukett:
Store runde roser mot mindre runde greinroser
Den svake lillafargen gir en fin kontrast
Rosene har en glatt overflate
Blomstene jeg har brukt er runde, mens grønt materialene er flate
Buketten har en rund form


2
Produksjon:


2
Resultat:


Analyse av dekorasjon:
Store runde roser mot mindre runde greinroser
Den trekantet leder mot den runde pistasjen
Jeg syntes den knall rosa fargen på nelliken er fin mot den friske grønnfargen
Rosene har en glatt overflate mens nellik er mer silke som er ujevn
Blomstene jeg har brukt er runde, mens grønt materialene er flate
Dekorasjonen har en rund form

Samlet egenvurdering:
Jeg er litt fornøyd med buketten. Men kunne jobbet litt mer med den for
å ha fått litt mer farge inn i den. 
På dekorasjonen kunne jeg ha jobbet litt mer med plassering og valg av farge.
Ikke helt min dag i dag, så ting kunne blitt bedre.

Ingen kommentarer: